@mail: ucc.ccbages@gmail.com
Telèfon: 649.59.91.16
Ja estem al juny, el que vol dir que és el nostre darrer mes al Càmping Vilanova Park, per tant, s’està acabant l’acampada de primavera “Memorial Gregori Ayerbe”. Un punt de tristor per veure com el que va començar amb la il·lusió de pensar que teniem tres mesos per davant, que podia sembla molt de temps, resulta que t’adones que no t’ha semblat tant llarg com esperaves i que ha passat el temps volant, però contents de com s’està desenvolupant l’acampada. Tal com vàrem explicar en Notícies anterior,s el nostre jovent, preocupats per l'esdevenir de la participació en les acampades, ens van proposar certes idees per millorar e incentivar la participació, que han estat un èxit notable. A més a més de les activitats habituals i consolidades, han sorgit algunes idees que han estat un èxit com per exemple el Tastets de Truites amb un Bingo musical com a cloenda. En aquesta activitat la participació va millorar i va satisfer molt als participants, així que es una activitat que a arribat per quedar-se. També la caminada al Puig de l’àliga va tenir una bona acceptació.
Segurament mentre llegiu aquestes línies ja tindreu tota la informació de l’acampada de tardor d’enguany al càmping Pirinenc de Campdevànol, seran el mesos de Setembre i Octubre com és habitual. Fins aquí tot sembla que un any més no ha canviat res, però no serà així perquè tenim una sorpresa que dir-vos en referencia al Càmping Pirinenc, que als que sou participants habituals d’aquesta acampada us encantarà, i a la resta que no participeu, pot ser us ajudarà a triar la nostra acampada com la vostra primera opció.
De fet, una de les millores que també s’han dut a terme durant aquesta acampada, és fer una enquesta entre els socis participants per conèixer que n’opinen de les activitats que s’organitzen, dels càmping on estem, on podem millorar, etc...per això sabem de primera mà que aquesta novetat us encantarà, ja que es un punt que va sortir reflectit a l’enquesta.
Quina és la novetat que millora la acampada de tardor al Càmping Pirinenc? Tindrem sanitaris totalment renovats. És un bon pas per part de la propietat del càmping que valorem molt positivament.
Per la nostra part, com a junta li traslladarem els resultats de l’enquesta envers al càmping per fer valer la nostra opinió i això només sigui un primer pas de més accions per aconseguir una acampada de més qualitat.
No vull deixar de recordar-vos que la nostra demarcació celebra el seu 50è aniversari i, com ja hem dit, tenim el propòsit d’organitzar un sopar per tal de tenir un espai on ajuntar totes les histories que han passat en tots aquest anys, així que estem preparant un dinar per celebra-ho tots junts el dia 14 de Novembre, el lloc encara esta per triar, dependrà una mica del nombre de participants. El dinar serà un punt de trobada per a tothom, soci o no soci actualment, però que en un moment o altre hagi participat de les nostres acampades durant aquest 50 anys d’història. El dinar és obert socis i no socis, tal com us he dit abans amb els acompanyats que vulgueu venir, mares, pares, avies, avis, netes, nets, filles, fills, etc... ho dic per esvair qualsevol dubte. Volem que participeu tothom. Volem que aquest punt de trobada serveixi per retrobar-nos tots, que sigui el moment on tots aquells socis que havien compartit moltes acampades i que ara fa temps que no tenen contacte es puguin veure. Volem que sigui un moment on compartir totes aquelles histories que sempre expliquen els més veterans i que els menys veterans anem descobrint bocabadats. Volem que tothom que ha participat a les nostres acampades pugui venir a dir que està orgullós d’haver contribuït a sumar per arribar a aquesta fita.
Tal com us diem al cartell del dinar, no digueu que no esteu avisats amb temps, no hi ha excuses que valguin, reserveu aquesta data a les vostres agendes, 14 de Novembre, i com agraïment a la vostra participació, tots els assistents al dinar rebran un obsequi commemoratiu de la trobada.
Salut i força càmping!
@mail: ucc.cctarragona@gmail.com
Telèfon: 680.91.25.22
Dimecres de 19h a 21h
instagram: @ucc.tarragona
Hola!
Ja casi estem a punt de finalitzar l’acampada de Primavera, hem tingut una bona acampada en relació amb les activitats, la sortida amb bicicleta la van suspendre per la pluja, però les altres activitats, com la festa infantil i la festa ibizenca, l’hem gaudit molt. També dir-vos que aquesta any hem fet un torneig de petanca amb molt bona participació i molta xerinola.
Ja casi donem per acabada l'acampada i ens tornem a veure a l’acampada de tardor. Molt bones vacances d’estiu a tothom i fins la propera.
El grup més mogut i més longeu
Benvolguts Veterans,
El Grup de Veterans , ens seguim comunicant a través de whapssap, telèfon i correu electrònic, apart de les publicacions del Noticies.
Participarem a la 27a ACAMPADA NACIONAL CATALANA, que es celebrarà els caps de setmana del divendres 10 de Juliol al diumenge 12 de Juliol i del divendres 17 de Juliol al diumenge 19 de Juliol, amb la possibilitat de quedar-se els dies entre setmana, o sigui del 13 al 16 de Juliol. Els preus són els següents :
- Del divendres 10/07 al diumenge 12/07: 112,96€
- Del divendres 17/07 al diumenge 19/07: 149,48€
- Del divendres 10/07 fins al diumenge 19/07: 578,96€
- Preu per 2 persones, caravana i cotxe.
- Persona extra menor de 3 anys: gratis.
- Persona extra de 3 a 17 anys: 11€/nit.
- Persona extra major de 17 anys: 11€/nit + T.T.
Ja anirem informant de les properes Trobades, que seran a partir del mes de Setembre
Desitgem que els amics caravanistes del Club que es vagin jubilant, s’animin a viatjar amb nosaltres. Si voleu contactar, podeu fer-ho a través del Club o directament al mòbil 625.33.33.37.
Recordem que per sortir amb el Grup de Veterans, cal tenir la caravana degudament assegurada així com el carnet de la FICC al corrent i signat.
Federació Internacional de Càmping i Caravaning
Aquet any tindrà lloc la 96th INTERNATIONAL F.I.C.C. RALLY 2026, serà del 26 de juny al 5 de juliol a Karpfham/Southern Germany.
Qualsevol notícia que ens arribi us la publicarem per aquest canal.
Amants de les quatre rodes sense límits ni estacionalitats
Per acabar la temporada, abans de l’estiu, hem preparat una trobada, els dies 19,20 i 21 de juny a Santpedor i el Parc de l’Agulla, a Sant Fruitós de Bages. Farem una visita guiada a Santpedor i un campionat de petanca al Parc de l’Agulla, entre altres activitats.
Estem preparant, les trobades corresponents, un cop passat l’estiu.
Per el mes de setembre, el cap de setmana del 18 al 20, pensem visitar Puigcerdà, Llívia i altres indrets de la Cerdanya francesa.
El mes d’octubre, la setmana del 12 al 18, estem preparant una sortida a La Rioja, on visitarem bodegues, pobles i algun que altre restaurant, partint d’una visita inicial a Calahorra.
Pel novembre, sense determinar dies, ens concentrarem en una trobada pel Dinar d’Aniversari pendent, fusionat amb el Dinar de Nadal i l’assemblea del Club.
Al desembre, estem estudiant fer alguna cosa el primer cap de setmana, abans del pont.
Ho anirem concretant a mida que anem tancant els preparatius.
Com sempre, la informació més actualitzada i a temps real la tindreu al grup INFO de whatsApp i la web del Club d’autocaravanes www.clubautocaravanesucc.com
Amants de les dues rodes rodant i gaudint de bons tiberis
Hola Motards!
Pel que respecta a la secció, temporalment aquest any no tenim prevista cap sortida. Us informarem tant aviat com tinguem alguna cosa.
Gas!
Amants de la natura i el paissatges amb bona companyia
Salutacions a tots!
En la reunió del mes de maig es va decidir mantenir la durada de tres dies en la sortida del mes de juliol, tot i que es reconeix que avui dia el nostre col·lectiu no està en disposició de fer excursions d’alta muntanya, que va ser la raó per la qual es van programar aquests tres dies. Però aquest objectiu es pot reconvertir en sortides a llocs “emblemàtics” amb caminades més senzilles, tot amb la intenció de mantenir el contacte i cohesió del nostre grup.
Amb aquesta intenció, es proposa que la sortida del proper mes de juliol es faci a la localitat de Vilafranca de Conflent, per a visitar una zona amb unes cascades molt boniques i també les Grutes de Canaletes.
També es proposa que la sortida de l’aniversari del mes de Setembre es faci per la zona de Tarragona, però encara per determinar la localització, enlloc de la zona del Montsant com s’havia planificat en un principi.
Les properes sortides són:
13 de Juny: Riera de Rupit (Osona)
10, 11 i 12 de Juliol: Vilafranca de Conflent (Catalunya Nord)
18, 19 i 20 de Setembre: Celebració 37è Aniversari, lloc a determinar.
Per més informació podeu consultar el blog de la secció: https://seccioexcursionistaucc.blogspot.com
Salut i Muntanya!!!!
93.245.05.00
dilluns, dimecres i dijous de 12h a 20h
dimarts i divendres de 10h a 14h
Mobirise.com